Zwemmen

Zwemmen is altijd een goed idee

Contentpagina Zwemmen - header nieuw.jpg

Zwemmen is enorm gezond. Of je nu fanatiek komt banenzwemmen of komt dobberen: regelmatig zwemmen verbetert je spierkracht, je humeur en je conditie. Zwemmen is altijd een goed idee. Kom je ook?

Ruim activiteitenaanbod
Jong, oud, fit of minder fit: zwemmen is voor iedereen. En omdat iedereen anders is, bieden we veel verschillende activiteiten aan. We zijn er voor de sporter, de rustzoeker, voor mensen die (beter) willen leren zwemmen…en voor jou!

Zwemmen is gezond
Tijdens het zwemmen train je je hele lichaam en geef je je gezondheid een enorme opkikker. Als je regelmatig zwemt, kun je zelfs de kans op hart- en vaatziekten, hoge bloeddruk en een te hoog cholesterol verkleinen. Wist je dat je van zwemmen zelfs slimmer wordt? Omdat je intensief beweegt, verbeter je de bloedtoevoer naar je hersenen.

Blessurevrij bewegen
Ben je aan het revalideren of ben je blessuregevoelig? Of zoek je een niet-belastende manier om weer in beweging te komen? Ook dan is zwemmen uitermate geschikt. In het water is de schokbelasting minimaal. Zwemmen is een blessurevrije sport die je tot op hoge leeftijd kunt doen. Dus…waar wacht je nog op?

Bekijk het overzicht van al onze zwemactiviteiten.

Heb je een vraag?

Nog 500 tekens resterend

Corona maatregelen per 25- februari 2022

Nee, we zijn weer volledig geopend.

Ja. Het zwembad, douche- en toiletruimtes, kleedruimtes (incl. kledinglockers) zijn volledig in gebruik.

Ja, voor alle Aqua sport lessen, Zwangerschapszwemmen, Baby- en Peuter zwemles moet je reserveren. Dit heeft te maken met een maximaal aantal zwemmers per activiteit en de Aqua Sport lessen zitten snel vol. We vinden het logischer dat je zeker weet dat er plaats voor je is in de Aqua Sport les. Dit om teleurstellingen bij de receptie te voorkomen.

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.